1 procent
zobacz >>>





Rola rejestratora w Agencji Zatrudnienia

   Rejestrator jest to osoba, z którą klient ma pierwszy kontakt przychodząc do Agencji Zatrudnienia. W trakcie tej pierwszej wizyty rejestrator przeprowadza około 30 min. rozmowę z klientem i wypełnia ankietę dotycząca sytuacji społeczno - zawodowej. Ważne jest by zabrać ze sobą niezbędne dokumenty potrzebne przy rejestracji tj orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, dowód osobisty, dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Rejestrator informuje o zasadach korzystania z usług agencji zatrudnienia; przybliża zakres pomocy, jaką klient może uzyskać od poszczególnych specjalistów tj. pośrednika pracy, doradcy zawodowego, psychologa, specjalisty ds. rehabilitacji zawodowej, specjalisty ds. rozwoju zawodowego oraz prawnika.
   Osobista rozmowa przy pierwszym kontakcie z naszym klientem jest niezmiernie ważna, pozwala ona rozpoznać potrzeby klienta i adekwatnie na nie odpowiedzieć. Wspólnie z klientem dokonać optymalnego wyboru działania, które należy podjąć w pierwszej kolejności przy poszukiwaniu pracy. Po tej rozmowie klient jest kierowany do specjalisty, który w danym momencie będzie najlepszą odpowiedzią na potrzeby klienta.

Justyna Grabek - Kozera - Rejestrator w Agencji Zatrudnienia

Laboratorium ECDL


Polskie Towarzystwo Informatyczne

Agencja Zatrudnienia Fundacji Fuga Mundi

Nasza działalność została nagrodzona DYPLOMAMI

Dobre Praktyki
EFS 2008

Dobre Praktyki
PFRON 2006

Polityka prywatności | Mapa serwisu

© 2008 Fundacja Fuga Mundi, wszelkie prawa zastrzeżone

Data ostatniej modyfikacji: 05.12.2019r.
Stronę odwiedzono 18292945, aktualnie przegląda ją 5 osób.
FFM Projekt współfinansowany ze środków
Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
PFRON